Forum: Fitness, trening, ćwiczenia

Ćwiczenia na szczupłe uda

  • Odpowiedz Obserwuj Nowy temat
  • Magossi 29 gru 2013, 22:12
    Moim problemem są masywne uda. Znacie jakieś sprawdzone sposoby na pozbycie się ich ?
    Cytuj
  • Magossi 24 sty 2014, 5:21
    Spróbuj takich ćwiczeń: połóż się na boku na podłodze, przenieś górną nogę przed siebie, zegnij i postaw spokojnie na ziemi, drugą, czyli tą która teraz leży podnoś do góry i opuszczaj, ale nie pozostawiając ciągle w powietrzu, zrób kilka serii na obie nogi po jakieś 15 powtórzeń, staraj się przytrzymać kilka sekund nogę w górze. To ćwiczenie jest świetne przede wszystkim na leniwą, wewnętrzną stronę ud.
    Cytuj
  • zwierz 8 lut 2014, 10:59
    możesz też położyć się na plecach, zgiąć nogi i między kolana włożyć poduszkę, przytrzymuj ją, zaciskając, zacisk staraj się utrzymać kilka sekund, powtórz ćwiczenie kilka razy. Możesz użyć zamiast poduszki oczywiści czegoś innego ;)
    Cytuj
  • matyldaTuByla 16 lut 2014, 9:00
    ja polcem jazdę na łyżwach lub łyżworolkach, pięknie kształtuje nogi :D
    Cytuj
  • kasia_u2 17 lut 2014, 19:38
    tradycjne nożyce oraz te zmodyfikowane również korzystnie wpływają na te partie nóg
    Cytuj
  • palka 22 lut 2014, 3:19
    Ja znalazłam kiedyś takie ćwiczenie: Usiądź na po­ślad­kach, oprzyj się dłoń­mi o pod­ło­gę z przo­du tu­ło­wia (ode­rwij jeden po­śla­dek od pod­ło­ża). Unieś obie nogi lekko ugię­te w ko­la­nach, do mo­men­tu, w któ­rym mię­dzy ko­la­na­mi a tu­ło­wiem utwo­rzy się kąt pro­sty. Unoś nogi w górę i opusz­czaj je, nie do­ty­ka­jąc pod­ło­gi. Sta­raj się, aby ko­la­na pod­czas wy­ko­ny­wa­nia ćwi­cze­nia były cały czas złą­czo­ne, ręce opar­te o pod­ło­że, a ruch płyn­ny. Rób wy­dech, gdy uno­sisz nogi, a wdech, gdy je opusz­czasz. Wpływa ono przede wszystkim na zewnętrzne części ud, a przy tym też na brzuszek ;)
    Cytuj
  • marcik 22 lut 2014, 10:35
    zanim przystąpisz do ćwiczeń polecam zgubienie zbędnych kiloramów, nawet najskuteczniejsze ćwiczenia na nic się zdadzą jeśli nie pozbędziemy się zbędnej warstwy tkanki tłuszczowej, tak więc zanim zaczniesz modelować je ćwiczeniami, musisz zwrócić uwagę na spalanie. Myślę, że tu niezastąpione będą treningi cardio.
    Cytuj
  • ewez 22 lut 2014, 21:45
    moim ulubionym przysiady w innej wersji, mianowicie musisz stanąć w lekkim rozkroku, ręce wyprostować w przód na wysokość barków. Plecy trzymaj wyprostowane. Wzrok skieruj przed siebie.
    Wykonaj półprzysiad poprzez zgięcie nóg w kolanach. W momencie wykonywania przysiadu, trzymaj plecy proste. Wykonaj wydech w końcowej fazie przysiadu.
    Wykonując wdech wróć do pozycji wyjściowej poprzez wyprost nóg.
    Cytuj
  • ewez 24 lut 2014, 11:50
    możesz wykonywać je też w wersji z dużym rozkrokiem i stopami ustawionymi na zewnątrz ;)
    Cytuj
  • Malwa 14 lip 2014, 16:22
    Powiem szczerze, że z ud trudno jest schudnąć, ale przy intensywnym wysiłku wszystko jest możliwe. Spróbuj z hula hop (kręcisz je na biodrach). Dostępne jest teraz hula hop ze specjalnymi wypustkami, które dodatkowo walczy z cellulitem ;)
    Cytuj
  • Odpowiedz